Rastrska grafika- KDA:All Out Ahri

ahri by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Izbran motiv je lik iy video igrice League of Legends, ki jo igram. Glede na to, da Krito poznam se mi je Ahri zdela kot dober motiv in sem si jo zelo želela ilustrirati. Prav tako, je njen dizajn tako oblikovan, da lahko izkoristim orodja, ki so v Kriti na voljo.

Uporabila sem torej program Krita, v katerega sem risala s pomočjo tablice Wacom in njenim pisalom. Digitalno rišem že 7 let, uporabljala sem pa različne programe in od vseh mi Krita še nabolj ugaja. (FireAlpaca, SmoothDraw, Krita,…)

Postopek dela:

skica 1 by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

skica 2 by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Sprva sem v skicirko ročno narisala skico, ki sem jo nato fotografirala in naložila v program kot layer, ki sem mu zatem znižala opacity na 44%, da je prosojen in lahko nanj začnem delati lineart.

lineart by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Na Layerju 1 sem nato izrisala lineart. Uporabila sem b) Basic 5 Size Brush, ki sem mu povečala stabilizacijo (Weighted) in velikost (Size).

barvanje linearta by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Nato sem na Layer 1 uporabila clipping mask group z tipkami:Ctrl + Shift + G in z istim čopičem (le z malenkost povečano velikostjo) pobarvala lineart z želenimi barvami.

base colors by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Nato sem dodala base colors. To sem naredila tako, da sem naredila za vsako osnovno barvo svoj Layer pod Layer 1 (lineart). Držala sem se pastelne barvne palete, saj je ta nežnejša na oči in deluje harmonično. Do sedaj sem prav tako uporabljala b) Basic 5 Size Brush.

brushes 1 by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Clipping mask in brushes 2 by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Nato sem na isti princim za vsak layer od base colors z tipkami: Ctrl + Shift + G ustvarila clipping mask layer in sem z čopiči: 1. Airbrush pressure, 2. Basic size 5 in 3. Pencil-3 Large 4B začela dodajati sence in svetlobo (highlights). Zmešane sence na koži in ogledalu so bile narejene z 3., highlights so bili narejeni z 2. in nežni prehodi (odsev ogledala, blush in prameni na laseh ter ušesih) so bili narejeni z 1.

ozadje in končna slika by nyvero is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ozadje sem zapolnila z modro barvo in z b) Basic size 5 čopičem na background layerju naredila belo obrobo lika.

Refleksija

Zelo sem vesela, da imamo za naloge možnost ustvarjanja stvari, ki so nam všeč in pri tem prav tako spoznati, kaj je ostalim všeč. Naučila se nisem nič kaj novega, saj kot sem že omenila rišem digitalno že 7 let in Krito uporabljam že 3. Če bi imela več časa, bi se bolj posvetila izboljšanju teksture dlake in morda spremenila ozadje ter dodala bolj kompleksne elemente, kot so dijamanti.

Največji izziv je bil ustvariti obraz Ahri, saj je trajalo nekaj poskusov, da sem dosegla želeni rezultat. Kljub temu sem zadovoljna s končnim izdelkom in menim, da sem dosegla soliden rezultat. Nisem pridobila novih izkušenj čeprav bi lahko izboljšala nekatere vidike, sem ponosna na svoj trud in dosežek. Pridobila pa sem motivacijo, da se bolj posvetim učenju novih spretnosti na Kriti in s tem izboljšam svoje ilustracije.

Pri ocenjevanju svojega dela ga vidim kot zelo zadovoljivo, saj sem v projekt vložila veliko truda, razvijala svoje spretnosti. Zdaj se počutim še bolj samozavestno pri ustvarjanju digitalnih umetniških del. To znanje bom zagotovo uporabila v prihodnosti, tako za lastno ustvarjanje kot tudi pri delu z otroki in v prostem času.

Projektna naloga mi je prinesla veliko užitka, še posebej mi je bilo všeč barvanje, senčenje in svetlenje. Veselim se nadaljnjega raziskovanja rastrske grafike in ustvarjanja novih umetniških del. spremenila nebi ničesar, saj mi je nalogabila pri srcu taka kot je.

(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost