KREIRAM NA SPLETU – refleksija (IKT v mojem življenju)

Sem Vanja in prihajam iz zunanje Ljubljane. Že celo življenje živim obkrožena z naravo, zato mi veliko pomeni. Če kdaj potrebujem motivacijo ali inspiracijo, se vedno zatečem v naravo. Zelo rada kolesarim, zato skoraj vsak dan preživim v naravi vsaj eno uro, kjer se dobro nadiham svežega zraka. Poleg kolesarjenja rada preberem kakšno dobro knjigo, saj veste kar pravijo; “Kdor bere knjige, živi tisoč življenj.”

Okolica mojega kraja by Vanja is licensed under CC BY-SA 4.0

Že kot majhna deklica sem rada ustvarjala in risala, medtem ko so se drugi igrali med sabo. Med ustvarjanjem zelo sprostila in pozabila na vse težave. V devetem razredu osnovne šole sem se odločila, da se vpišem na Srednjo oblikovno šolo, kar pa mojim domačim ni bilo preveč všeč, vendar jih nisem poslušala in se kljub njihovim pripombam vpisala. Celotna izkušnja srednje šole mi je bila všeč, saj sem se veliko naučila in se umetniško zelo razvila.

Po končani srednji šoli, sem se odločila vpisati na Pedagoško fakulteto, saj me je poklic pedagogov že od nekdaj veselil. Učitelji so se mi zdeli kot nekakšni “heroji”, saj se mi je zdelo zelo fascinantno kako so sposobni naučiti veliko število učencev.

Na žalost sem fakulteto obiskovala le dva tedna, saj so na polovici oktobra zaradi virusa vse zaprli. Na začetku me to ni motilo, imela sem veliko motivacije za opravljanje vseh nalog, vendar se je čez nekaj časa to spremenilo. Vsak dan je bil isti, minila me je vsa motivacija in ni se mi ljubilo nič. Menim, da je veliko pomanjkljivosti kar se tiče šolanja na daljavo. Veliko učencev nima določenih pogojev, zato imajo precejšnje težave. Osebno komaj čakam dan, ko se bo življenje vrnilo v normalo.

REFLEKSIJA

Kot majhna skoraj nič časa nisem preživela na računalnikih, saj me niso zanimali. Po cel dan sem bila zunaj in se igrala z ostalimi otroki, medtem ko je veliko mojih sošolcev svoj čas preživljala za računalnikom (kjer so igrali računalniške igrice). Tehnologijo sem večinoma uporabljala samo za predstavitve, ki smo jih morali opraviti (Microsoft Word in Microsoft Powerpoint).

Tudi v srednji šoli smo pri ustvarjanju lahko uporabljali grafične tablice, vendar sama nikoli nisem bila navdušena nad tem in sem raje vse narisala ročno.

Sedaj mislim, da so vsi otroci s tehnologijo soočajo že zelo mladi, kar velikokrat lahko vpliva negativno. Precej otrok postane zasvojena z računalniškimi igricami in ves svoj prosti čas preživljajo za računalnikom. Starši morajo postaviti neko mejo, da da otroke ne vpliva slabo.

Odkar imamo vsi učenci šolanje na daljavo, polovico dneva preživimo za računalnikom in na Zoomih. Menim da je predmet IKT pomemben pri šolanju, saj pomaga veliko učencem pri uporabi spleta itd.

Tudi pri ustvarjanju je tehnologija pomembna, saj bi lahko učenci v nižjih razredih ustvarjali v slikarju (in se tako seznanili z drugačnimi tehnikami in pridobili nove izkušnje), starejši pa v Kriti ali Inkscapu. Program Krita ima zelo širok spekter ustvarjanja, saj služi risanju, prav tako pa tudi animaciji in urejanja videoposnetkov. Z omenjenimi programi sem se to leto soočila tudi sama in spoznala da digitalno ustvarjanje ni tako zahtevno kot sem mislila in si celo kupila grafično tablico.

Pri predmetu IKT sem se naučila ogromno novih informacij in pridobila nove izkušnje in se celo izboljšala v digitalnem ustvarjanju. Seznanila sem se z licencami (kar to sploh je), avtorskimi pravicami, Arnes spletiščem, kako ustrezno oblikovati objavo ter mnogo več.

V prihodnosti bi to uporabila za popestritev pouka, za bolj zanimivo predavanje (saj si tako učenci bolj zapomnijo stvari) in za drugačne tehnike ustvarjanja.

Ta naloga se mi je zdela zelo zanimiva, saj me je popeljala v svoje otroštvo in sem podoživela celotno svojo “pot”. Spomnila sem se svojega napredovanja in se veselim še novih izkušenj!

Deli
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someone
(Skupno 23 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja