Animacija

Moja animacija se imenuje “Življenjski ciklus metulja”. V animaciji sem hotela prikazati celoten razvoj metulja, saj se mi ta proces zdi zelo fascinanten. Ta motiv sem si zbrala, saj metulji niso samo prelepi, temveč predstavljajo simbol življenja. So prispodoba, ki predstavljajo duhovno ponovno rojstvo, preobrazbo, spremembe ter upanje.

Odločila sem se, da bom animacijo oblikovala v programu Krita, saj tega še nikoli nisem probala. Preden sem začela, si nisem pogledala nobenih videoposnetkov za pomoč, saj sem si dala izziv, da sama preučim program. Za temo svoje animacije si nisem hotela izbrati preveč zahtevno, saj kot sem že omenila, je bilo vse prvič. Za risanje sem uporabila grafično tablico.

Sprva sem začela z Storyboardom, saj mislim, da je to zelo pomemben korak k uresničitvi animacije.

Storyboard

Storyboard by Vanja Nedimović is licensed under CC BY-NC 4.0

Zaključek Storyboarda

Storyboard by Vanja Nedimović is licensed under CC BY-NC 4.0

Tudi Storyboard sem naredila s pomočjo grafične tablice. Je kot nek vodič, ki ti pomaga slediti zgodbi. Vsak korak prikazuje osnovni fazo metulja ter sam zaključek animacije. Prikazuje tudi izgled metulja in načrtovanje zgodbe.

Sprva mi je oblikovanje animacije delalo precejšnje težave, saj sem bila prvič seznanjena s tem. Precej časa sem porabila, kako omogočiti “Onion Skin”, ki ti omogoča da vidiš prejšnjo plast in ti pomaga k bolj gladki transformaciji plasti. Ko sem ga končno omogočila, sem prvo začela s osnovnimi Keyboardi, torej, vstavila sem na vsak tretji Timestamp nov Keyboard.

  1. korak

Prvo sem na format s čopičem pobarvala ozadje z modro barvo, nato pa dodala osnovno skico prve faze.

1. faza

1. faza by V is licensed under CC BY-NC 4.0

Ko sem skicirala osnovne poteze, sem sprva začela z vejo in listom. Zbrala sem si osnovno barvo, nato pa dodala še svetlejši in temnejši odtenek – in s tem dosegla dimenzijo. Nato sem nadaljevala z jajčeci, jih pobarvala v rumeno ter osenčila.

2. korak

Nato sem na vsak Keyboard narisala in oblikovala določeno sceno, prehod med vsakim Keyboardom, sem s pomočjo Onionskin-a dosegla lepšo in bolj gladko transformacijo.

Vse prizore sem naredila po istem principu ter uporabila iste barve. Na vsakem novem Keyframe-u sem na novo naredila novo modro ozadje, ter s tem ustvarila dinamičnost ozadja.

Vsi keyframe-i, samo osnovna začrtanost

Vsi keyframe-i by V is licensed under CC BY-NC 4.0

Ko sem končala z celotno animacijo, sem na koncu dodala še glasbo (ki je “No Copywrite”) za bolj zanimivo in igrivo vzdušje.

DOKONČANA ANIMACIJA

Življenjski ciklus matulja

Življenski ciklus Metulja by V is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Skozi celoten proces sem zelo uživala. Pridobila sem nove izkušnje ter se seznanila s tem, kako ustvariti animacijo. Na začetku mi je bilo zelo naporno, saj nisem znala uporabljati določenih funkcij, vendar se je s časoma izboljšalo. Seznanila sem se tudi z vsemi čopiči in drugimi funkcijami v Kriti.

Zelo sem bila presenečena s tem, koliko časa sem porabila za animacijo, saj mi je vzelo veliko več časa kot sem pričakovala. Največ časa sem porabila pri barvanju, saj sem dodajala preveč detajlov, ki se mogoče pri končnem produktu niti ne opazijo. Ko pa sem končno končala z animacijo, sem morala še dodati glasbo, ki pa je zopet vzelo precej časa.

Naloga se mi je zdela zelo zanimiva in všeč mi je to, da smo pri nalogi bili zelo svobodni in ustvarili kar smo želeli. Kljub vsemu sem z svojo animacijo zadovoljna, saj sem porabila veliko časa in pri procesu zelo uživala.

(Skupno 38 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost