Objem

Pri nalogi za vektorsko grafiko, sem ustvarila delo z naslovom Objem, pri čemer sem uporabila aplikacijo Vector-ink. Motiv se mi je zdel primeren, saj sem skozi uporabo različnih oblik in form ponazorila uporabo vektorske grafike, ki se vidno razlikuje od rastrske grafike, skozi jasne oblike.

Motiv sem oblikala na format z velikostjo 800×1032 px in 600 DPI. Barvo ozadja sem prilagodila na HSB izbirniku barve, kjer sem izbrala nežno rumeno barvo.

format by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

barva by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Prvo formo, ki sem jo oblikovala je glava. Sprva sem izbrala modro barvo na barvnem krogu za fill color in izklopila stroke color. Nato sem z pen toolom oblikovala obliko, ki sem jo dodatno poravila z point toolom.

glava by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

V naslednjih korakih sem dodala tudi druge forme, kjer sem barve spreminjala na barvnem krogu, ponovno pa sem uporabila pen tool in point tool, hkrati pa sem uporabila tudi shape tool, kjer sem izbrala circle in oblikovala ovalne oblike z circle toolom.

telo by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Dodatne forme sem ponovno oblikovala z pen toolom in jih hkrati znova popravljala z point toolom, da sem pri vozliščih pridobila želeno in jasno obliko. Oblike sem začela postavljati skupaj, pri čemer sem postavila nekatere oblike v ospredje ali ozadje.

roka by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Na najtežji del naloge sem naletela pri oblikovanju roke, kjer sem s pomočjo draw toola oblikovala kako bi rada, da roka izgleda. Nato sem oblike ponovno dodatno popravila in na nekaterih delih naredila vozlišča bolj ostra, na drugih delih pa bolj oglata. S tem sem ustvarila prste in navidezne čleke na roki.

prsti by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ko sem zaključila prvo osebo, sem se lotila izdelovanja druge. Pri temu sem izbrala nov layer in ga poimenovala Layer2.

plast by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Prva stvar, ki sem jo oblikovala na novem layerju je bil obraz druge osebe. Ker sem želela imeti enotno barvno paleto, sem vse že izbrane barve ponovno uporabila s pomočjo color pickerja. Forme sem olikovala z že omenjenimi pen toolom, point toolom, draw toolom in circle toolom, pri tem pa ponovno postavljala nekatere forme v ospredje ali ozadje. Na tak način sem ustvarila nos, obrvi, lase in uho. Celotno formo sem združila v group in jo nato premaknila s pomočjo selection toola.

color picker by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

group by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Nato sem se lotila telesa druge osebe. Pri temu delu sem pazila, da sta se obe formi ujemali in da ni ena prekrivala druge. Pri temu delu ustvarjanja, sem vso pridobljeno znanje združila in posvetila prileganju veliko časa, saj bi kakeršnakoli nepravilnost bila izredno moteča in očitna.

forma by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Zadnji del ustvarjanja druge osebe je bila roka, ki je prekrivala prvo osebo prvo osebo. Prvo sem ustvarila najsvetlejši del roke in ga postavila na mesto, kjer sem si roko zamislila. Ker sem se odločila, da bom z drugimi barvami ponazorila sence, sem nekatere forme pod roko pustila neprilagojene ostalim formam.

silhueta by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Ko je bila tudi roka zaključena sem nekaj časa vse prilagajala in dodajala nekatere forme, da je celoten motiv izgledal bolj dinamičen. Ko sem bila z izgledom naloge zadovoljna, sem končno različico obeh oseb združila v group.

motiv by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

Objem by KG is licensed under CC BY-NC-ND 4.0

REFLEKSIJA

Pri ustvarjanju te naloge sem se prvič soočila z vektorsko grafiko. Naloga se je od prejšnje izdelave rastrske grafike precej razlikovala, zato se mi zdi, da je bil to zame nov izziv. S to nalogo sem svoje znanje še bolj poglobila in zdaj prepoznam razlike ter definicije rastrske in vektorske grafike.  

Če bi pri nalogi imela več časa, bi si zadala večji izziv in izbrala bolj kompleksen motiv, dodala nove elemente različnih barv in še bolj popestrila kompozicijo. S tem bi spoznala tudi druge načine ustvarjanja vektorske grafike in svoje znanje še poglobila. A menim, da sem navkljub temu s končno verzijo lahko zadovoljna. 

Največ časa sem namenila izdelavi oblik rok saj so le te imele največ detajlov, poleg tega pa sem veliko časa posvetila tudi ujemanju različnih oblik. Res sem se posvetila temu, da so vsi deli izgledali čim bolj anatomsko pravilni in usklajeni, da so se oblike med seboj zlile v eno celoto. 

Končno verzijo izdelka v skladu s kriteriji ocenjenem kot uspešno. Slika vsebuje različne forme, izoblikovana vozlišča in je shranjena v pravem formatu, zato sem mnenja, da vključuje vse zahtevane elemente. 

Želela bi si, da bom lahko pridobljeno znanje v prihodnosti aplicirala v drugih projektih. V primeru, da se odločim za samostojno umetniško pot bom lahko pridobljeno znanje uporabila pri oblikovanju logotipov, plakatov in nalepk. 

Najbolj sem uživala med ustvarjanjem projekta, ko sem opazila, da se moje razumevanje izboljšuje in da moje delo postaja vedno boljše. Ko sem začela prepoznavati, kako pridobljeno znanje vpliva na končni izdelek, sem dobila dodaten zagon in si želela še boljšega rezultata. Nasprotno pa je bil najtežji del, ko sem grafiko v celoti mogla začeti znova sej se je program sesul ter sem tako ostala brez grafike. 

Moja izkušnja s projektno nalogo je bila dobra. Mislim, da so cilji in zahteve ustrezno zastavljeni. Kot oseba, ki je v digitalnem ustvarjanju začetnica, sem se naučila temeljnih razlik med rastrsko in vektorsko grafiko, nadgradila svoje znanje in se bom k ustvarjanju definitivno vračala. 

(Skupno 12 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Dostopnost